Novým přírůstkem do našich sbírek se stala výstupní tryska M13 patřící k leteckému motoru R-13 –tedy srdci MiGu-21 MF.Trysku nám prostřednictvím svého ředitele Jiřího Protivy předal LOM Praha s.p.
Tento díl je důležitou součástí probíhající renovace naší „šedivky“, jak se posledním dodaným MiGům-21 MF kvůli jejich zbarvení přezdívalo. Hotovou „jednadvacítku“ bychom i za účasti zástupců LOM Praha s.p. rádi představili na konci letošního května.
Předání trysky muzeu 15. 3. 2021 v LOM PRAHA s.p., vlevo Martin Hrabec, ředitel Kunovického muzea a vpravo Jiří Protiva, ředitel státního podniku LOM PRAHA s.p. (Foto: LOM Praha s.p.)
Vedení podniku i všem zaměstnancům, kteří se na předání podíleli, za jejich vstřícnost moc děkujeme. Je nám ctí, že můžeme spolupracovat s tak významnou institucí, která má na starost nejen opravy a modernizace armádní letecké techniky, ale také výcvik nových vojenských pilotů.
Tiskovou zprávu státního podniku LOM Praha najdete zde
Vlevo Martin Hrabec, ředitel Kunovického muzea a vpravo Jiří Protiva, ředitel státního podniku LOM PRAHA s.p. (Foto: LOM Praha s.p.)
Vlevo Martin Hrabec, ředitel Kunovického muzea a vpravo Jiří Protiva, ředitel státního podniku LOM PRAHA s.p. (Foto: LOM Praha s.p.)
Výstupní tryska M13. (Foto: LOM Praha s.p.)
Výstupní tryska M13 (Foto: LOM Praha s.p.)
Probíhající restaurátorské práce na “šedivce” MiGu 21 MF. (Foto LMKU)
Probíhající restaurátorské práce na “šedivce” MiGu 21 MF. (Foto LMKU)
“Šedivka” MiG-21 MF (5612) zbavená typického šedého nátěru během probíhajících restaurátorských prací v Aircraft industries a.s. (Foto LMKU)
Užíváme cookies. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím